حداکثر 2 روز پس از دریافت محصول می توانید درخواست عودت کالا دهید.
دلیل عودت کالا باید درست و قابل استناد باشد برای مثال : شکستگی در ارسال ، دریافت کالای دیگر به جای کالای سفارش داده شده ، رنگ بندی / سایز بندی اشتباه کالا و … .
فروشگاه در صورتی که مشتری کالا را از وکیوم اورجینال خود خارج کرده باشد هیچ مسولئیتی در قبال تحویل گرفتن کالا ندارد.
در صورتی که قصد برگشت کالای خریداری شده در آی کالا / دربا را دارید می توانید از این طریق به صورت رسمی درخواستتان را ثبت کنید .
اطلاعات درخواستی از جمله نام ، شماره تلفن ، تاریخ دریافت محصول ، مرجع و … باید دقیق توسط شما ثبت شود ؛ در غیر این صورت فرم ناکارآمد شناخته و بررسی نمی گردد.
تاریخ دریافت محصول را روز دریافت محصول از پست یا تیپاکس وارد کرده و مرجع خرید را هم حتما دقت بفرمایید.
لازم به ذکر است ، باید دلیل برگشت کالا را واضح و شفاف برای ما شرح دهید و در صورت لزوم از آن عکسی بگیرید و آپلود کنید.
تا همکاران ما در حداقل زمان به شما پاسخ دهند .
ابتدا اطمینان حاصل بفرمایید که کالای خریداری شده از شرایط عودت کالا برخوردار باشد ، سپس فرم رو به رو را پر کنید تا همکاران ما در جریان باشند و با شما تماس حاصل کنند.
سپس در صورت تایید کالا را به انبار ما به آدرس زیر ارسال کنید.
بوشهر ، جم ، ازمل
تلفن : 07737623297
پس از دریافت محصول در انبار ، همکاران ما محصول را بررسی و ظرف کمتر از 72 ساعت مبلغ را عودت یا در کمتر از 48 ساعت کالای جدید را ارسال خواهند کرد.
[contact-form-7 id=”9404″ title=”فرم برگشت کالا”]